Ubud en relax

18 juni 2015 - Kuta, Indonesië

Zo gisteren in de ochtend lekker niks gedaan en na de ochtend naar Ubud the place to be op Bali. Tenminste dat zeggen ze. Nou uurtje in de taxi en daar moest de taxi chauffeur vragen waren het apen bos was. Eenmaal gevonden even voor 30000 roepias naar binnen. Het bleek een simepele vorm van de apenheul te wezen. Wel leuk maar geen sepktakel. Dan maar Ubud in om de sfeer te proeven van dit kunstenaarsdorp. Helaas viel dit erg tegen. Het is een winkel straat met heel veel toeristen winkels. Uiteraard wel wat zilver winkels, houtbewerking, beelden etc.maar de overhand is toch t-shirts en prularia en dat voor minimaal het dubbele als ergens anders. Misschien was Ubud 10 jaar of langer geleden een heel leuk dorp maar nu is het gewoon een winkelcentrum met een kleine apelheul. Als je alleen op Bali zit en dan naar het apen bos gaat is het misschien leuk. Wij vonden hetin ieder geval teleurstellend. Wat wel leuk was dat we onze mede reisgenoten weer ontmoeten en even uit eten met ze zijn geweest. Dit was weer erg gezellig. Bedankt Rob en Chris.

Vandaag eerst even met Belinda haar pak passen en dan hop bij het zwembad lekker luieren. Tussendoor nog even snel een hoestdrankje voor Nathalie scoren. Zochten we de hele vakantie al maar was altijd niet te koop of uitverkocht. Maar eindelijk gelukt dus dat is ook binnen. Vanavond het pak ophalen en het laatste avondmaal in Indonesië. Morgen vroeg alles opruimen / inpakken en om 17:00 (11:00 nederlandsche tijd ) worden we opgehaald om naar Denpasar Airport te gaan om de vlucht naar Jakarta te nemen. In Jakarta vervolgen we onze reis om 23:00 ( 18:00 nederlandse tijd ) om om 08:30 op Schiphol te landen.